Börja blogga igen !

Ja då ska man börja blogga igen då ..tog bort min förra gången för jag hade läst någonstans att typ andra kunde kopiera bilder å göra om dom typ! Inte kul ... men nu ska jag fixa så man inte kan kopiera mina bilder å så . Ska skriva lite om min vardag ,mina klädval å annat smått å gott.

Själv gillar jag att leka men min chihuahua Billy ..å sitta vid datorn och haha ''nörda'' framrör mitt tv spel! Och va med mina kompisar såklart!

Å jag har ett problem jag fattar verkligen inte hur man fixar en ''header'' .. jag har försökt och försökt ,försökt och försökt men den bara kommer inte fram ,har läst på designa din blogg men ja ni ser ju själva att det inte blivit nått resultat! Nått Tips? :)


Nu ska jag se på fim blir nog att lägga in bilder jag har tagit från min mors kamera ...å kanske ta lite nya om jag får låna den :)

Puss å hei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0