Måndag !

Då var det måndag då och jag är så tråkig att jag inte lagt in nå bilder alls .. men jag ska fixa när jag kan fatta hur man gör så att man inte kan kopiera bilderna ... jaja skit samm


Idag har jag vart vid ica å köpte godis ... med Irya och Jonna ! Vi skulle titta på ansiktmålning tills imorn på skolans dag! ... Vi ska sitta och ha ansiktsmålning och sen ca kl 14.00 så ska vi sjunga ''Hero '' med Mariah Carey! Snacka om att jag är nervös! Sen idag har jag vart med Irya och Jonna först såg vi på repriset på ''Gossip Girl'' Så bra .. sen gick vi till studsmattan ,då solade vi!Sen så märkte vi att Stevens och Sagha var hemma hos Nicole (min granne) så vi sa att dom skulle komma  och köra sanning elr konsekvens på studsmattan skojj skojj...sen skulle sagha och Nicole gå så satt vi och prata lite .. Senare så gick Stevens å vi gick in och övade till morgondagen.Jag och Irya blev dödströtta . haha jag vila halft på stolen och halft på soffan och Irya låg och krama mitt gosedjur .Vi övade lite sen så killade och masserade Jonna min rygg för hon var skyldig mig det .. och medans jonna gjorde det så bäddade Irya min sång och hållde på städa ,jag bara -What ? XD haha sen gick jag ner och åt så sene när jag kom upp så var hela rummet städat ! Hon får typ städ ryck i bland :D Sen skulle dom hem så då satt jag vid farmor och pappa ett tag och försökte övertala pappa att cykla med mig ner till ica och köpa ben & jerry glass med brownies i .. mums mums ...så jag fick plocka ur diskmaskinen och ställa in haha jag gjorde det också så sen bjöd han mig på en sån glass elr så var det farnor som bjöd ..ja snällt var det iallafall eftersom en sån koostar 50 kr ! jag har alltid haft sån dyr smak !  Sen satt jag och åt glass och titta på 2 och en halv man ett tag sen dusha jag och nu sitter jag vid datorn ! Så nu ska jag se på film elr nått hei svejj! puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0