AAH! Får ångest!




Asså jag kan verkligen inte bestäma mig .. Bli blondare eller ljusbrun.Inte svart nått mer nu iallafall! Ush mitt hår åker väll av snart :o haha!

Asså eftersom dom lura mig med den där hårförlängningen så tänkte jag att jag kankse får mina pengar tillbaka? hoppas jag ! INGEN ,INGEN FÅR TA MINA ÄLSKADE PENGAR!! Men iallafall så om jag ska köpa en hårförlängning så behöver jag färga. Då är det lättare att hitta rätt färg , för jag vet inte helt vad jag har för färg nu !

Nu iallafall så ska jag kolla runt lite vart det kan finnas hårförlängningar.

Men så blir det filmkväll imorn då med Tina och Natalie :) <3 Skojj!

Puss // Filippa♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer*

Jag tycker du ska färga ljusbrun !

själv ska jag färga mellan brun :)

2009-11-12 @ 19:10:10
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer*

sv;

okej , ja men det blir nog fint med blond !

inga problem länkar gärna (a

2009-11-12 @ 22:03:33
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0