Awake igår då ! :D



Blev Awake igår då . Men först efter skolan så blev det Alisha vi drog intill stan och åt på Mcdonalds. Så blev det hem och fixa lite saker till Awake och sen bussen tillbaka. Då drog vi till Alsiah och bytte om och sen till Daniel . Den blonda fjortisen på bilden :P Kände mig lite udda för  nästan alla jag dansa och var med på Awake var fjortisar och jag var värsta Lady GaGa fast jag hade ju Alisha som var ängel :D Dom spela som tur var ''Sexy bitch'' Såå bra! Sen blev det hem och se på film . Vakna vid halv nio att en viss per
son skicka en massa sms om att jag var tvungen att skicka en massa bilder haha . Så nu är jag värsta trött för kl är bara 10:40 ;) Så måste skicka klart och sen äta frukost och se på film . Idag ska jag chilla och ta det lungt . Har inte vart hemma så mkt den här veckan känns det som för liksom..

Måndagen: Hos mamma extra
Tisdag:Hemma-
Onsdag:kom hem kl 21
torsdag:Var jag hos bea
Fredag med Alisha kom hem kl 23
Lördag: ska vara hemma men ska till Mari sen ikväll kanske.
Söndag:Ska vara hos Mari och baka pepparkakor :)


Så idag blir det chill :)

just nu är jag helt osminkad och trött men whatever :p

Lite bilder från awake

Alisha , Jag Irya där bakom och Danne :D


Daniel , Olivia  och Jag ! ;D



Alisha vann ''bästa utklädnad ! :D <3

Erik och Daniel ;)


Hhaah Daniel blev med på nästan alla kort !;D



Olivia och Johanna! Värsta söta hippies ! :D



Haha ja det var lite bilder men nu måste jag verkligen äta frukost

puss // Filippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0