;D



Flumm bild ..


Bara för att jag har tråkigt så ska jag berätta 10 saker ni inte visste om mig!

1.Jag har magrutor ibland :P

2.Jättemånga av mina djur dör utan anledning ;S

3.Jag har viljat bli Emo

4.Jag suger på tyska fick ig på tyska provet xp

5.Jag är känslig mot mjölk.

6.Jag ÄLSKAR choklad glass ;D

7.När jag var liten så ville jag bli prinsessa.

8.Jag har vart JÄTTE kär i Bill Kaulitz :P

9.Jag tycker jag tar bra kort .

10.Just nu sitter jag och Chattar med min Farmor :D


Haha ja det var 10 saker det

puss // Filippa

Kommentarer
Postat av: Jennifer *

ja dina djur ;o

jag ÄLSKAR också choklad glass ^

jag suger också på tyska , får inte byta ;o

<3

2009-11-25 @ 22:36:06
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0