:)

Hejj alla! :) Känner att jag inte lagt in nått på länge så nu göt jag det :) ..Idag blev det Spruta mot svininfluensan då .. Aj ! Har ont som tusan i armen.Och fick åka hem från skolan för jag mådde värsta illa. Inte bra.Men i skolan idag iallafall så bestämde jag tina ,Johanna och Alisha fast Alisha är i England men vi skulle iallafall vara utan smink i skolan xP Fick värsta ångest men till slut så blev det skolan utan smink .. :P



Jao så blev det ju sprutan direkt på morgonen och Matte efter det men jag gjorde inget föruom ett tal för jag kände redan då att jag inte mådde bra .. men så blev det hem ändå efter No lektionen. Så kom jag hem och sega framför tvn Såg världens konstigaste film.Det var nån kinesisk film .. typ Cj7 elr nått jag satt där bara 'ÖÖH?

Men sen grät jag för en liten pojkes pappa dog. Och jag klarar bara inte av att se barn när dom gråter när föreldrar dött.Så sorgligt. Anyway .. Så har jag lovat en kompis att lägga in när jag sjunger  ' igen .. men det blir inte just nu för jag blir aldrig riktigt nöjd  Tänkte sujnga ''Use Someboyd'-Kings of leon :) Den är bra ..speciellt när Felix från idol sjunger den <3

Men en av mina alldra favorit låtar är ''Let me sign '-Robert Pattison. Vill ha en skiva med Jag bara ÄLSKAR hans röst!<3






Nu ska jag kolla på lite kläder :)

Puss // Filippa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0