Färgat håret .... Igen!

Ja då har man färgat håret då:) först tänkte jag ultra blond men så tog jag en mer mörkblond men det blev lite ''blondette eller vad man ska kalla det :)


Före!                                                                         Efter! 


Ja har inte bestämt mig helt om jag ska bli blondin elller bara göra slingor i håret nu ! aaah får sån ångest!
Men jag får vänta ett tag nu. Låta mitt hår vila.Nu får det bli hårförlängning bara :) .. tror jag. haha Men iallafall så under tiden visningen var så var vi hos farmor och åt pälja vet inte riktigt hur det stavas men det jag vet det är att det ät riktigt GOTT! :D Sen vid halv 6 så åkte vi hem till mari och åt älg och fisk ;) och lite annat ofc :) Sen blev det gossip girl och sedan att köpa hårfärg och tillslut hem! Sen imorn så blir det att ta bussen intill stan med Anton och Lucas dom ska med och fira Leon som  fyller 4 år .



Grattis i förskott söta lille bror <3

Nu ska jag se nån skojjsig film

Puss // filippa

Kommentarer
Postat av: Lina

PAELLA stavas det!! hihihihi Må så gott! kram kram

2009-11-16 @ 12:54:28
Postat av: Jennifer*

fint <3

2009-11-16 @ 19:36:49
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0