Här förendras man ..

Hejj alla , satt nyss och kolla på lite bilder och har märkt att jag förendras en hel del! När jag var liten så ville jag vara en prinsessa , allt var rosa och jag ville att mamma skulle kalla mig törnrosa.Sen var jag en 'pojkflicka' Allt skulle vara dödskallar.Jag ville vara blek och ha svart hår och en massa dödskallar.. XP Sen blev det mer förändring och jag hade en rätt vanlig stil. Sen blev jag att jag ville ha lite mer rockigare,ville bli Emo men vågade helt enkelt inte,Det kändes som att jag inte skulle bli accepterad.Men nu har jag den stil jag känner för.Vill jag vara lite ''Hippie en dag så är jag det . Vill ja ha rokickare så man kan säga att jag är lite av varje :D .

Gjorde en liten bild på som man verkligen ser skillnaden.Men det första bilden ser värsta kul ut eftersom jag tittar när jag målar.Det var typ för en reklam jag var med i xP Då Håkan filma.Och nu finns den pinsamma bilden på google :o haha anyway..



2007 bästa året någonsin! Förutom att jag såg ut som stryk men då tänkte jag inte på det.Då hade jag en bra pojkvän han accepterade att jag inte hade smink.Han var snygg.Hade jätte många vänner.Umgicks med dom som nu går i åttan som jag har kommit ifrån :/ Det var iallafall bäst! Saknar det så mkt! Men detta år går väll oxå..Det är bättre än det vart :)


Puss // Filippa ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer*

Fin blogg filippa :)

du har fin stil <3

(;

2009-11-11 @ 22:47:52
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0