Hatar att va sjuk ;(

Idag igen så mådde jag inge bra så det blev att vara hemma.Men kände mig mycket bättre när jag dushat kände mig mycket fräshare ( Jag känner att jag inte kan stava ) ;D haah . Anyway så har jag bara suttit vid tvn.Sett på project Runway och mycket mer.Men idag var Sarah Jessika Parker med.Och jag tycker verkligen hon har så härlig stil.Jämt snygga kläder,glad hela tiden.Fasst det kanske man ska vara om man är kändis.Men hon är sån kändis man knappt ser i skvaller tidnigar.Även om jag gillar att läsa tidningar så vet man inte riktigt om allt detta kändisar gör är för att få uppmärksamhet eller mår dom helt enkelt inte bra `? Det är frågan .. Men min stora idol är iallafall : Tyra Banks hon är så tuff :D

Brukar kolla på hennes show,det var ett avsnitt då, ja ni får titta på det själva för att fatta ;)



Och sen när pappa kom hem så märkte jag att han tittat in på min blogg , för gissa vad jag fick :D



T-shirten från gina tricot som jag la in att jag ville ha från mitt förra inlägg :D
Fast att jag fick den här betyder att jag måste fixa min mördar garderob och allt mitt smink och allt vad jag nu har ;D Lätt som en pankaka, förutom garderoben kanske , den kan ta ett tag ..



Men det är värt det ;D

puss //Filippa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0