Ingen dator :(


Hejj alla .. nu har jag inte lagt in på länge men jag har inte haft någon dator ;( för internet funkar inte hos mamma bara en sån där liten grejj men den har typ Leon 24/7 och spelar spel med så x( ja  har inte kunna lagt in kläderna från göteborg ,, Men igår ialla fall så blev det Irya och alisha! rätt flumm var det .. sen åkte jag med mamma hem.Hon hade då vart och spelat in ett program till kanal 12 då min juckande hund är med i tv :O haha men har håller på med shakira hela tiden..för hon löper haha ..så han är inte så fräsh precis. men nog om det nu iallafall så sitter jag på bibloteket med Irya och alisha för vi ska va tills det blir filmtime vid tonår :D vilket är väldigt kul för man får massa gratis godis dricka och chips haha ;) men nu hoppas vi på bättre filmer eftersom förra året så gick vi med yngre som tyckte om tråkiga filmer. så nu går vi med ett år äldre så kanske en skräckfilm ? :D värsta skojj att se skräckfilm när man inte är själv haha ..Men sen blir man hämtad för ska till min fasters hus med farmor och sova där för vi ska passa djuren lite ;)

OPusshejj <3 // filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0