Leon 4 år !

                                                   
'
                                Hej alla!

Ja nu måste jag skynda mig med mina inlägg blir hämtad om några minuter:s hehe iallafall så ska jag hem och fira leon ,har fixat lite presenter. Lego och monster/dinusarie kort. :P och så ska jag ta med the sims 2 djurliv till han om han klarar att spela det.Han är ju värsta bra på spel så det ska ng gå :)

Iallafall så nu har jag bytt om det blev en klänning jag fått av mammi xp och tights .. :=) oo mitt gamla skärp :)





jag iallafall så måste jag skynda mig att fixa klart det sista släcka lampor och så innan jag åker iväg

puss puss alla :) // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0