Måndag !



shululu allihoppa :D måndag då ! Gud vad jag har vart trött idag , verkligen JÄTTE trött. Gäspa ca .. ehm hmm..1000 gånger haha! Men iallafall chill måndag som vanligt. Sen blev det hem till pappa och sen med bussen vid 15.05 :) så kom jag hem mötte håkan som var påväg ut med hundarna men fick ta över sen stack jag till stan oc mötte Mamma . Leta efter den blå ''tunikan eller vad man ska kalla den . Den jag la in tidigare iallafall men hittade inte den ;/ Men iallafall så hade mamma beställt lite kläder från laredoute och tur för mig och otur för henne så hade hon köpte en svart tröja som var för liten för henne men passa lilla mig :D ! hih. Och så köpte hon en kjol som passar oss båda som vi ska ha tillsammans :) Leopardkjol .Riktigt Najs
Nu blir det att sova :)

Puss // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0