Måndag

hejj alla läsare! Idag gick jag upp klockan 06.00 och sen kom jag på att jag började halv nio -_- haha men fick ta bussen halv åtta ändå så jag gick till Irya. Så idag var det rätt chill i skolan. Hittade en tia men jag vet inte om det kanske var han som stog bakom mig för irya sa att han gav mig ''mördar blick'' haha men nu är jag en tia rikare ;D haha . Måste försöka spara så jag kan gå på new moon med Irya,carro,Danne och Jonte på fredag.Så blir det att va med Bea på lördagen.Så Idag kom alla mina '' syskon.foster syskon alla samlades dom som flyttat och så.Värsta kul eftersom ja inte träffat dom på länge.Var kul att lyssna när dom satt och prata om gamla minnen om när dom rymde och sprag ifrån poliser och allt vad det var ;P .Så nu sitter jag och har tråkigt ska läsa lite bloggar:)
Puss hejj//Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0