min mobil :(



Min mobil är helt trasig :(  Som ni kanske ser på bilden så har det gått av en bit på den , och där minneskortet sitter är det ingenting som skyddar,när jag ska sänka eller höja måste jag trycka in nageln :/ . Men den MÅSTE klara sig ett tag till . Den är mitt liv!!! Ne kanske inte riktigt men jag klarar mig inte utan den!

Sitter och kollar på lite mobiler på 3 .

Hittade en jag vill ha. Jag vill inte ha en sprillans ny . Jag tycker såna lite mer vanliga är tuffa t.e.x den här!'



Tyckte den var snygg. Är rätt kris för en ny! haha jaja . detta kanske ni inte bryr er om men det var det jag kom på att skriva om. hehe jao iallafall -_- Så kommer Mari min faster sen vid 19:00 så ska vi äta och sen ska jag med henne till henne. Och sova där.För vi ska baka peppar kakor imorn :).


Asså gud jag har verkligen typ 100000 egobilder på mig själv haha! Jag tar en massa och raderar inte dom jag tycker blir fula jag bara lägger in dom . Så typ hälften av alla jag har är såna jag inte gillar ;P



Den grejen jag betalde till Irya var denna söta kalender. Måste börja skriva upp alla läxor jag har och vad jags ka göra är så himla glömsk.Och vi har så många prov och gloser jag jämt glömmer vilken dag det var till så jämta jag bara : WHAT ? var det till idag. Men inte nu längre nu ska jag komma ihår :D

Nu har jag verkligen inge mer att skriva puss// Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0