Myskväll :)

Oj nu märkte jag att kl var 21:58 :P Tänkte se en film men orkar nog inte se hela :) Och nu är min katt mitt framför datorn ! Vad jobbig hon kan va ..Men bedårande :D!Haft henne sen både hon och jag var små, hon är typ 10 nu ? eller nått sånt hehe .




Anyway så kände jag för att ha lite mys så jag satte på mig lite mys kläder och gjorde varm oboy :P Yummy!


Ser bara lite drogad ut på bilden men det får ni stå ut med .

Och nu satt jag och märkte att jag sjöng med på en tyska låt ! Kunde den typ utantill ..:D Suger på att stava tyska , men kan en massa tyska låtar utantill och förstår lite hehe :P Fick G på tyska provet .. efter jag gjort ett om prov    heh     heh    heh !

Men nu måste jag ta bort smink och kolla lite film :D

Puss // filippa♥






Kommentarer
Postat av: Jennifer*

jätte söt :)<3

2009-11-13 @ 16:32:33
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0