Nya smycken :D

Hejj alla läsare! idag när jag kom in på mitt rum så märkte jag att det var en snygg väska där och i en Massa smycken :D jag bara :WIHOO ! haha, hade pratat med Lina tidigare att hon hade rensat och hittat lite saker och kolla om jag ville ha det . Smycken och väska säger iallafall inte jag nej till :D !




hihi jao , behöver hitta en LG laddare till en gammal mobil som jag tänkte låna. Kollade lite på blocket hittade en jätte snygg Rosa för bara 100 kr men fick inte köpa den x( Så jag får väll ha min trasiga skit nokia , I guess. xp
Men nu måste jag städa lite :)

puss // Filippa

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej sötaste Filiifjonkan! Kul att du blev glad!! Hoppas det fanns något du kan använda! stooor kram från moster

2009-11-30 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0