Onsdag =)

Hejj allihoppa! :D  Idag var det skola då. Sen blev det hem till Irya. Vi var först skit flumm och sen jätte trötta och så flumm och sen trötta typ. Men så blev det Till bibloteket för vi palla inte att gå till tonår men sen kom vi 45 min försent precis till fikat .:D Sen blev det hemmåt och äta och dricka COLA <33



Me likey. Så nu ska jag snart fixa mig och se på en film men vet inte vad jag ska göra med mitt hår för det är jättelockigt , men om jag sover med blött hår så blir det också lockigt :S Men jag har Lady gaga frisyr haha!
MObbad bild i know men whatever !

Ja iallafall nu lyssnar jag på min favoritlåt<3





Har lagt in denna förut , men bryr mig inte för den är BÄST!! :D <3

Nu måste jag dusha bort mina lockar :P puss // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0