Snart första Advent :D

Jaa snart jul ..typ :P Eller första advent iallafall. HAr börjat fixa på önskelistat nån mer som har gjort det ? :)

På första advent så blir det att baka pepparkakor med faster skojj skojj!

Liten tjuvkik på min önskelista.



Hihi tycker det är så mysigt på jul.Hoppas snön kommer på jullovet så jag kan åka mycket skidor. Men i år ska jag inte åka i hopp för förra året jag gjorde det så blev det till akuten haha ! Men inte iår för då ska jag inte åka i hopp.Och då blir det också nya skidglasögon vill ha roosa :D

Dessa var ju skitsnygga! :D Och en svart dunjacka och ett par grå termobyxor , najs najs ! Jag kommer se ut typ så här ..



Haha snyggast *host! :D

Nu måste jag lägga mig och kolla lite film innan jag går och lägger mig. Det är nått konstigt med mig för jag har jättesvårt att sova när jag inte har sätt film i några minuter.

Men aja Puss Puss // Filippa

Kommentarer
Postat av: Jennifer *

tihi , så sött :)

2009-11-26 @ 17:26:31
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer *

glasögonen va snygga :o

resterande också <3

;)

2009-11-26 @ 17:27:27
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0