Söndag.

Sminkad

osminkad xp

Hejj alla :) Hemma nu från Mari har vart där och bakat peppar kakor och gjort knäck , kussarna var med också !
Kul vare . Igår kväll blev det film och Chips men vi orkade inte se klart så det gjorde vi imorse . Sen kom kussarna så bakade vi.Sen blev det mat. Sen gick vi ut en timme på en promenad och hälsade på lite hästar. Så kanske sen när jag blivit äldre och det är sommar så kan jag ha en sommar häst i stallet där kanske :) En haflinger skulle jag vilja ha då . Dom är så himla fina! Vi träffade en söt liten ponny där!



Sen ville jag gå och hälsa på en ensam hingst men sen när vi kom till han , ehm ja så våga man inte riktigt gå för nära , han var nog lite rastlös :P Han var iallafall jätte söt. Blir nog till våren att kanske börja rida islandshästar med Mari :) , Saknar verkligen att rida det är så himla kul! Och att hoppa med hästar !




Sen blev det till baka och käka pepparkakor och kolakakor :D



sen blev det hem , lite mer bilder från dagen kommer :)<3

Puss // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0