Söndag :p



Halo alla :) Just nu sitte jag och lyssnar på flyleaf och eminem. Vi har nu fixar och städat i huset eftersom vi har visning kl.14-15 :) Så kom jag och tänka på om jag ska köpa hårfärg eller börja köpa julklappar ;o vill så gärna färga och ha hårförlängning men man behöver ju pengar.Men om jag får tillbaka mina pengar för hårförlängningen så kan jag köpa hårfärg och kanske nån billigare hårförlängning. Så iallafall så blir det att åka till farmor och äta lunch medans det är visning och sen senare ikväll blir det till Mari och äta vår ( hennes ) Fångst från arvika :)


Puss / Filippa

Kommentarer
Postat av: Jennifer*

sv; tack :)<3

2009-11-15 @ 21:30:34
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0