Söndag.

 gammal ''model bild från när jag skicka in till modell tävlingen i frida ;)


Hejj alla! Idag vakna jag vid ca halv elva. Då blev det ut med hundarna och sen frukost.Sen blev det in till stan med mamma .:) Fick blonderding och bh :) Nu ikväll blir det ett till försök att bli blond. Idag så kom det lite folk och fira leon :) Han fick pruttlera som han tycker är jättekul och så fick han bilar pussel. När vi firade leon för nån vecka sen så fick han en spiderman dräkt :) Och ni ska veta att min lillebror är en riktig modell. han poesar varje gång jag tar kort på han ni ska få se ...





Nu iallafall så funderar jag på att på en sväng i regnet med vovvsarna ;) Men först ska jag kolla lite på leila bakar haha

puss hejj // filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0