Stockholm :D



Då blev det Upp klockan halv 6 på morgonen ! -_- Men jag var värsta pigg! så gick jag upp och gjorde ordning mig, sen tv i några minuter men det fanns inge att titta på ..Så blev det frukost vilket jag tycker är såå svårt att äta på morgonen xP
Så den dagens kläder fick bli pappas skjorta thights och en mysig tröja :D



Så blev det buss till örebro och sedan tåg till stockholm. Så när vi kom fram så åt vi lite och sen blev det åhlens.Köpte då en vit tröja och en kjol och jag hade med ca 850kr och det blev 400 och det hade bara gått nån timme av dagen så jag fick världens ångest och lämnade tillbaka kjolen. Så hitta jag ett par jätte snygga klackskor som jag också köpte :) Bild kommer .Sen blev det gamla stan där jag köpte en klänning från indiska och som tur var så tidigare den dagen så köpte jag tidningen ''Chic'' och där fanns det en massa rabatt kuponger också på indiska så jag fick 20% rabatt :D woho! Så blev det god mat, vi åt entrecoute eller hur det nu stavas . Fast det var lite mycket sener i men god ändå :)



Sen blev det milkshake på ben and jerrys :D



Bilder på kläderna kommer senare

puss hejj // Filippa

Kommentarer
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

hejsan! =]

har du haft en fin dag idag?

2009-11-02 @ 18:40:30
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0