Tisdag



OO datanörd jag äee ! Har suttit och fixat på bloggen.Och suttit på bdb i timmar. haha.Ny design då inte den snyggaste headern men den går.Idag då så blev det skola då.Först slöjd rätt drygt men håller på med en julklapp :) Sen blev det matte fick i i nått specialrum med en lärare och några till. Kände mig dum elr nått ;P Men jag låg lite efter så. Iallafall så blev det No sen vi håller på att träna till prov. Hatar alla dessa prov men det är ju alltid kul att få MVG. Så sen blev det musik. Vi körde blindbock men jag fattar fortfarande inte vad det har med musik att göra xP Sen blev det att ta följe med Irya hem och sen den dryga vägen hem :P Så blev det datorn haha. Imorn blir det att va med Irya och plugga om vi gör det denna gång eftersom varje gång vi ska ''plugga' så vi bara

- Jag tycker vi förkänar att se film

( efter filmen '

-Gud vad trött jag är , vi förkänar att sova ett tag.

(sovit / vilat ''

-Oj vi måste gå till Tonår , jaja vi får la plugga nån annan dag ;S

Alltid samma sak ;S

Men iallafall Dagens låt är : Beautiful -Eminem :)<3

jaja puss // Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0