waah ! inte bloggat på typ 1000 år ...

Hejj alla! har inte bloggat på värsta länge tyvärr har inte haft tid och ork, det har vart rätt mkt ,
från bilden :)
Men i går så var det skola då, Sen blev det Anna och Irya , vi kolla på Brüno värsta dålig och sjuk är den ;s haha, Sen blev det Awake ett tag och sen bussen hem ;) Så jag och Irya somna med smink och kläder haha , Sen ca halv tio så blev det en promenad runt i stan och sen stan med Leon.så blev det hem och Irya tog bussen vid halv fyra. då blev det städ så jag har fixat mitt rum men är inte klar så tar nog resten imorgon för jag är värsta trött ;P så har man ''gult hår typ nu då.Blir väll att färga igen. Nu sitter jag och smaskar på lite godis och ser på ''Family guy ;D bara bästa haha!
Puss // filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0