Alla har en åsikt om kärlek !

Kärlek det är det bästa och värsta som finns! Jätte många i min ålder älskar nån och det varar i några månader en av dom gör slut och då känns det för en att världen går under! Ända sen jag blev dumpad då jag gick i feman under den sommaren och lite innan från den 20 mars till den 13 juli var jag ihop med en kille.Trodde verkligen han var den rätte.Sen åker han bort till spanien vi pratar via msn han verkade älska mig.Jag fick en mejl och då älskade han mig inte mer.Allt blev bara katastrof den jag älskade ville inte va med mig mer.Efter det har jag inte var riktigt kär i nån.Ända tills nu kanske :)
Men kärleken slår allt !Även om den gör ont så är alltid pirret i magen när man ser den man gillar, när man smsar i smyg på lektionen,Det är verkligen den bästa känslan ! ;D

Det är iallafall min åsikt om kärleken!<3



Puss hejj //filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0