Even tough I smile, the bad feelings are killing me inside..



Dagens ''Miss Happy face'' * host haha




Hejj alla ,, asså gud vad trött jag vart idag. -_-

Inte bra men man får ju försöka i skolan ändå:)
Så hade vi Slöjd rätt tråkigt,,;P Broderar, en nalle björn till kussen eller moster eller nått hehe:)
Sen blev det matte . Och NO , kemi prov på fredag ju.Prov hela tiden känns det som ;)

Sen blev det hem, slappa framför tv:n Somna nästan xP tröött :) Så kommer mamma och hämtar mig senare ,det blev lite senare än trott.HOPPAS Jag hinner se ''Desperate housewifes'' ÄLSKA <3

- Just nu lyssnar jah på -Akon -Lonely...:)

Den äe juh bra!


Och just nu känner jag att jag inte vet vad jag ska skriva så jag kan ju alltid lägga in lite ''roliga'' bilder :D




Sweet sugar candy lips :P





Såg en annan tjej göra en sån bild så jag blev inspererad ;)
Dålig skärpa dock..




Snart halloween :D



Det var väll allt för idag

Puss hejj <33 // FIlippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0