Fin blondin ? :o




Hejj alla ! :D jo nu är mitt hår lika orange som en apelsin ;D
Haha men det blev bra för att vara första färgningen.Från svart till blond
liksom , jag använde jane hellen mood




rekomenderar den ;D fast man behöver köpa 2 st jag var tvungen att ha det till mitt hår ;P
Så nu måste jag passa leon idag för att ha råd med 2 till kan ju inte gå runt så här ;O Men så blir det stan sen och så blir det mössa sen också ;D haha..

Sen när jag väll fått blond¨så blir det denna



Typ min normala hår färg ;D Men vi får väll se hur det blir .. Sen imorn blir det ''ice age 3 ' Med faster :D Kul det !
Men nu ska jah åka till stan pusshejj / Filippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0