Hej alla :)





Hejsan :)

Tyvärr blir det inge bilder på Shakira för jag skulle egentligen åkt till lägenheten idag med det blev inte av , men snart kommer det ett videoklipp med henne och Billy boy från när vi var där :D Ja nu sitter jag och ska antagligen se en film :)

Jag har typ nyss dushat och sett på singing bee lite och 2 &  ½ män :) lr hur man säger det heehe..

Nu sitter jag i min vackra Tokio hotel t-shirt ;D

,D

Jag får typ psyk för jag kan aldrig bestäma mig vad jag ska ha för klädstil den ändrar sig hela tiden ..Ibland vill jag ha liksom klackskor och typ följa modet och det är typ efter jag har sett på gossip girl men jag tkr också om den lite mer punk rockiga stilen som kanske kan bli kallad 'emo stil' ? Fast inte direkt så mkt..Jag bara älskar Avril lavinges stil! Så sen när jag har haft min svarta hårförlängning och den har gått ur så ska jag nog att försöka slinga och iallafall få min naturliga hårfärg.Och lite rosa slingor till det :D Woho ! Fast nu får jag nöja mig med svart hår ;)

Jo det var väll lite om det hihi puss hejj // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0