Hemma!

Nu har jag vart hemma ett tag. Idag så var det UKM i skolan så det var ett rock band och några som dansa och en tjej som sjöng o värstaa sööta trollkarlen :D Haha.Skit charmig ;)

Men snart ska ni få se på klippen från dom spelar jag kan tyvärr inte lägga in på han den söta trollkarlen för det hackar en väldans massa då XP ;) Men medans vi väntar på det ska laddas klart in på youtube så kommer världens intressantaste klipp! När jag är hos irya och äger på gitarr ,btw jag sjunger inte seriöst där och det  hackar lite jah ! :P






Det är så fult för Irya typ zoomar in när jag sitter och är värsta koncenterdad :O

Och jag var rätt flumm där så enjoy :D maha ;)

Pusshejj // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0