I'm living my life on my own way :D

Hejj alla :) Nu funkar äntligen datorn fast den har bara vart trasig i nån dag då men ändå :)
Så nu har jag lite bilder at lägga in och lite att skriva om :D Yeey !! Så idag så åkte jag till pappa direkt på morgonen och städade ,för det skulle komma en fotograf och ta bilder på huset..Så blir det väll antagligen på lördag att kolla på ett hus ,det var väldigt fint men det finns ett annat vi ska kolla på nästa vecka som är väldigt mycket finare! Eller inte finare men det är större gård och lite skog , cykel väg till bussen och ja jag gillar det mycket bättre :D Så iallafall så har jag vart med Nomi i igår :D Vi var i stan ..så den dagen hon kom till oss så satt jag bakom ..



..Kudden vi kollade på skräckfilm ;D haha vi såg ''Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren ' För dagen innan kollade ja på ''Jag vet vad du gjorde förra sommaren '' :D Ooo scaryy den var faktiskt läskig ;D




Dom var iallafall bra :) Så sen så kollade vi på ''coco chanel''Men jag somnade nästan direkt :)
Så nästa dag så var det ju att köra lite agylity med hundarna :)



Shakira hoppa ganska högt men Billy Boy hoppa några cm :)
haha .. men så resten av lovet så har jag mest vart i stan och vart ute med hundarna och tagit det lung .. och sett på skräckfilm :O haha :D Snart halloween juh så det går en massa bra filmer på tv400 :D Jag tänkte se ''ghostbusters '' när den går för når jag var liten så såg jag den och då var jag jätte rädd för nån jätte stor vit man ;D Men nu måste jag se den igen :)

puss hejj /Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0