Jag har varit tröööt idag!

oohh vad jag är trött ;D ..Har ju vart begravning från kl 11 till 15 och der var ju inte så kul men man får ju tänka på alla bra minnen med farfar<3.

Pratade med Irya idag ..hon gjorde mig nervös ;o Missade ju matteprovet som skulle var idag och man fick inte ha mobil och varje prov var olika så ingen hade samma och hon sa att det var jätte svårt och man var tvungen att sitta med bänkarna i sär , så när jag ska göra det på måndag så får jag väll kanske sitta ensam i et grupprum :O Får nästan panik .. hoppas inte det är gångertabellen för det är verkligen inte min starka sida ;s haha ja lite bilder. . :D





..


Var ute och tog lite kort också ,)








Jag bara älskar att ta kort jag tar kort på allt möjligt från gräs till min glaskula med bubblor i som lyser :D


Det var dom puss hejj//Filippa

Kommentarer
Postat av: Moster Lina

Men hjäälp vad suverän du är på att ta kort!!! Verkligen otroligt duktig! åsså är du ju sååå fin oxå på alla kort! pussåkram från mostra

2009-10-05 @ 10:01:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0