Lördag ;)

Hejj alla ;D

Idag har jag vart i stan i lägenheten och centrum har hittat ett par super snygga skor jag vill ha :D !
På scorett 700:- Vi får se kanske när jag får råd att det blir dom :D

scorett-699:-


Och dessa overknee stövlar :D

Scorett-799:-

 

Snygga:D

Sen nu på kvällen så har jag färga håret i ca 2 och en halv timme,lite jobbigt men slutresultatet blev bra ;D Bild på det kommer antagligen imorn.Liksom först såg ju håret ut så här,.

 

Men nu är det bra som min naturliga ungefär blev värsta nöjd :D Samtidigt som jag skriver detta så smaskar jag på chocklad och ser på ''Om en pojke'' Den är bra lite speciell kanske ;)Så imorn blir det bio ''Ice age 3'' :D Det blir skojj..Sen nästa söndag drar jag till Stockholm men mormor ,min födelsedag present. Vi äter god mat sover på hotell och shoppar :D åååh vad jag längtar!!

Lite tips om nån ska färga från svart till blont.

Färga med Jane hellen mood ultra blonde tror jag den hette.Köp 2 packet om du har väldigt tjockt hår så får du nog ha fler.Förra gången jag färga från svart till blond så gjorde jag ett jätte stort misstag .. Jag använde inte jane hellen mood ,jag köpte massa olika som knappt funka,jag fick färga 5-6 gånger nu när jag skulle ha lite mörkare än blont så gjorde jag första en gång då blev det orange sen andra gången så blev det blont med lite ornage kvar på vissa ställen.Sen när jag använde den sista lite mörkare så blev det jätte bra! :D så om man vill bli blond så får man nog färga en gång till med jane hellen mood. Så denna gång sparade jag ca 3 färgningar :D Men nu är jag iallafall nöjd så Det är bra :D

Puss hejj// Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0