Måndag ;D









Rätt chill dag i  skolan vi började med att börja skolan halv nio ;D Sen hade vi matte och sen typ halvtimmes rast,sen blev det NO och sedan lunch och ca 2 h rast :D Så vi åkte till våran gamla skola och hälsa på ;D
Sen hade vi idrott och sen åkte jag hem ;D Nu sitter jag och skriver detta  ( Kanske lite för öppenbart ) HAha jag har dålig humor xp Jaja Sen ska jag iväg och kolla på våran nya lägenhet ska väll ta dit lite saker eftersom den 1 november flyttar vi :D  Från landet till stan :D Det blir skojj..Och så fick jag veta igår att det blir ingen twilight för mejj :'( det är juh 15 års gräns ..BUHU :'(  får väll se sen när den kommer så man kan hyra eller nått ;

Mer kommer puss hejj // Filippa ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0