Onsdag :D

 Gammal bild ;)




Hejsan alla :)

Igår blev det tyvärr inge inlägg ..hade ingen dator eftersom mamma hade den i stan och jag var hemma.Så  igår iallafall så hade jag rätt tråkigt.Jag satt och kolla på tv var ute med hundarna och gick runt i huset lite .. ;) Så skulle jag laga mat till mig och timmy eftersom vi var värsta hungriga.Så jag skulle göra hamburgare och potatisklyftor.Det låter ju värsta lätt och det borde det var eftersom man bara stoppar in det på en plåt i ugnen..Så jag satte på värmen tog tid på 25 min men när tiden hade gått så var det inte klart jag bara * WHAT ? :O Så jag fatta ingenting och så hungrig som jag var så ringde jag mamma direkt .. såhade jag bara satt för låg värme.Hon sa att jag skulle sätta på 225 jag satte på 125 ;S Så då lät jag det var 25 min till så när jag kolla så var allt typ bränt -_-  haha men med lite b-sås så gick det att få i säg ;D haha..

Så nu idag så har jag och Nomi kört lite * Agyliti ( stavas ? ) med hundarna :) Dm hoppa ganska högt iallafall Shakira.. :) Men så åkte vi till stan så jag har tagit hit alla kläder så mitt rum börjar också likna nått! Men så nu sitter vi här och Nomi spelar nått spel hon är nu level 7 ;D haha och Billy boy skäller vid dörren -_- haha

Måste bara lägga in denna bild på Shakira och Billy Boy när Shakira håller om Billy :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0