Onsdag!

Har redan lagt in bilden men tycker allt blir roligare att läsa med en bild XP



Just nu känner jag att jag inte lagt in så mkt inlägg på länge .. men har vart med kompisar och annat så har inte kommit hem förns på kvällen.Nu sitter jag på bibloteket med irya , vi ska snart till tonår.Vi gick hem till henne efter skolan.Vi tänkte plugga inför provet imorn men det blev inte så mkt med det;( hehe vi satt först och spela skitbra gitarr nästan jättebra! ;D Video kommer om när jag spelar..Irya spela in! Så tydligen kommer det in på facebook! hehe.Sen såg vi på film vi tyckte som vanligtatt vi förkäna det efter skolan och sen blev vi så trötta så vi somna ''inte bra'' men skönt :D .Sen blev det lite att inte göra någonting alls typ hehe sen fick vi gå så nu ska vi gå till kyrkan

pusshejj// Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0