Regninga Söndag :)

Hejj alla glada :D !

Idag börja jag med att vakna vid  halv åtta då Hanna trodde vi skulle åka eftersom man skulle ställa om klockan :) Så jag fick värsta panik och skynda mig som tusan men sen så hade min klocka gått rätt ändå :) Så jag hann! Men så åkte vi till lägenheten..och eftersom jag skulle vara där till kvart i ett så hade jga inget att göra .. så jag tog en massa kort och läste tidningar tills dess :) Så kom mari så åte vi till bion, vi köpte biljeter rosa bilar och popcorn och Cola ofc :D haha .. Jag = Colaholic ? :O haha nej då så farligt är det nog inte .. Så kolla vi ju som sagt på ''Ice age 3'' :D Himla rolig faktiskt , jag gillar inte tecknat men vissa animerade t.e.x madagaskar och ice age och monster vs. Aliens dom är värsta bra ;)

bästa låten i madagascar 2 ;)

inte bästa ljudet men ändå :)



Så sen efter bion så blev det

Sushi :D



Gott gott ! Det var första gången jag smaka :) men jag kan verkligen inte äta med pinnar , borde gå på en kurs om att äta med pinnar hehe ..Så sen blev det att handla lite fick en ursnygg tunika av Mari :) Och så köpte om lite snygga kläder .Så skulle vi köpa en t-shirt till Anton och jag skulle välja något så hitta jag en som jag trodde det var nått Anton skulle ha på sig och det var det ..faktiskt så hade han en sån redan x( Haha men han får byta till nån han tycker om istället.



Tunikan från gina tricot - 299:-



Mer kommer senare runt åtta för nu är det gossip girl som jag måste se!!<3

Puss hejj/ Filippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0