Saknar min Bia : (

Nu sitter jag här o äe bara så sugen på att ha en häst ..Nu när Nomi har vart här i några dar så har hon börjat rida och hon prata nåstan non stop om dessa hästar , så vi satt och ville så gärna rida! Saknar verkligen min förra häst Bia , vi sålde henne och Mulle för vi tappade typ intreset och så.Och för inte så längesen så fick jag veta att    hon var död ..:/


Saaknar min beebiis<33

Men jag funderar på att sen när vi har flyttat och så kanske till våren att börja rida :D Fast det jag inte gillar med ridskolan är att man måste göra som man blir tillsagd alltså men får inte rida fritt hur man vill som när man egen häst , utan man måste t.e.x skritta hela tiden och inte kunna hoppa när man vill xP Men eftersom ridskola är det närmsta jag kommer med att ha häst så får det nog bli det :D

Puss hejj<33 // Filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut :) vad gör du ?

2009-10-30 @ 10:34:09
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0