Skööna lördag :D

Hejj alla ! Har inte lagt in på länge känner jag. Så nu kommer det! Idag vakna jag med Irya och Amanda ,vi varju på awake igår och blev värsta trötta när vi kom hem till mig xD.Vi börja se en film men alla satt och nästan somna så vi gick somna ;)..Sen nästa dag så åt vi frukost och fixa oss sen gick vi ner till lekparken men vi gick snabbt då vi såg att dom hade handbollsträning..:D Och det var killarnas på 96-95:orna :) Och vi känte några:D ..Så vi satt där men sen var jag tvungen att gå då mamma hämta mig.Tänkte fixa rummet idag men hann inte .jag fick ju min hårförlängning, blev rätt besviken trodde det var sån man limma fast men det var bara ett hårträns. ( Men jag är ända ganska nöjd men jag var tvungen att klippa av alla clips från min andra lockiga hårförlängning till den här o det tog ett tag sen hitta jag inte nålen :S haha det blev mkt... sen blev jag jätte trött så jag bestämde mig för att fixa rummet imorn.Sen nu sitter dom och tittar ¨på fotboll , ''BORING! ;P Och så tänkte jag dricka lite cola men han stält den där nera så när jag tänkte ta en klunkt så '' JUUCCKK BLÄÄ!'' Och det var kaffe :O haha alla skratta åt mig ;O Men här kommer resultat av mitt hår :D



Ursäkte men är typ osminkad ;D Men själv tyckta jag det blev helt okej




Puss hejj// Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0