Söndag ;D

Halo alla !:)


Imorse var jag i stan med min pappa och bror,Anton min bror skulle kolla på bilklädsel till sin epa-traktor ;) och jag vet inte vad pappa skulle kolla på, men jag passade på att kolla på lite kläder och annat.

Jag provade denna underbara klänning som jag bara är kär i !'




Gina tricot-299:-

Ska att ta och köpa den sen när jag har pengar men just nu sparar jag till min stockholms resa med mormor ;D
Men den är så snygg,liksom 3 ord :JAG VILL HA! :D haha men sen gick jag och kolla lite andra affärer , finns så mkt jag vill ha.En sak jag vill ha är en leopard mönstrad jacka :D tkr dom är snygga!
Men nu måste jag ringa ett samtal innan det blir försent mer kommer

puss hejj // FIlippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0