Tillbaka denna sköna lördag ;D

Hejj alla :)

Nu är jag tillbaka ifrån Arvika där vi var.Vi åkte dit Fredagen ungefär när jag kom hem från skolan , ja då jag skrev :) Sen somna jag i bilen var jätte trött men för dom som känner mig kanske det inte är en nyhet haha ;) ..Men så kom vi det , det var riktigt mysigt.En liten söt stuga:) Så gick vi och kolla lite vid båtarna och så:)




Sen blev det lite mys vid tvn :) Och såg på idol men sen vid ca halv tio så var vi jätte trötta och somna ;D Så blev det nästa dag då ,fiske tur utan nån tur :P Ingen fick men fint väder ..Hade inte med kameran då vågade inte .. och så





Gick vi kvällen innan kom jag på nu så gick vi ner till en sjö där vi grilla korv en dag och jag blev överlycklig när jag såg att det var värsta fina solnedgången och bara WOHO! Fina bilder here I come :D







Då till Nästa dag igen så kom Mari så vi åkte ut och fiska igen men ändå ingen fick ;P Vilken nyhet ;D

Jo men så Blev det enen promenad runt lesjön tror jag den hette elr ''lilla lesjön'' men det tog ju ca 2 timmar att gå 4 km stog det men det kändes mer som 8 km .

Så skulle man följa gult och blått på träden , så jag tänkte ta kort på alla men det var ''lite' för många men det blev endel kort ändå från skogen :)









Bjuder på denna ;)



Det blir bara endel av alla dom bilderna jag tog eftersom jag tog ''GANSKA många :D



Och tro det eller ej men detta är ingen riktig älg :) Men asså gud va likt det var :P

hihi



Nu får det räcka med bilder för den dagen men sen iallafall när vi kom tillbaka så var jag väldigt , väldigt trött ..Så det blev cola och tv :D Sen Blev det UNO Med anton och ja vann nästan :)

Och så jag lät Anton låna min kamera lite : )



Sen blev det ''Med andra ord'' Ett skojjigt spel :D Man får typ ''stockholm'' så ska man förklara för den andra typ som sveriges huvudstad eller nått sånt det är kul iallafall , men vi föörlora båda gångerna -_- *suck Men så blev det ''wild hogs '' Innan jag gick och la mig :)



Så nästa dag så blev det upp vid nio * gäsp -_-

Så blev det varma kläder .:) Och så blev det fiske :) Det var ett jätte mysigt litet kärn, det var så lungt och mysigt <3

Och jag tog kort på min bror och jag tyckte kortet blev så fint så här är det :D




Så kom vi ut på skön och det verkade ganska dött..

Men sen så fick Mari en fick :D

Då kom hoppet men det blev ingen mer -_- haha jaja men en bättre än ingen om du frågar mig :)





.. : )

Men så åkte vi in åt korv och sen städning i stugan .. :)






Så åkte vi , då åkte jag med till lägenheten hos mamma så fixade jag lite i rummet och lekte med den nya hunden Shakira och kela med Billy Boy hiihi jao Sen kom jag hem och såg Gossip girl ÄLSKART <3 Detta inlägg blev ganska långt :) hihi what ever ;D Puss


hejj // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0