Tisdag ;)

Tisdag idag då , hålde på att missa bussen..Vakna 06.15 men var så trött så jag sminkade mig och satte på min kläder så la jag mig en halvtimme till..sen tänkte jag äta frukost på en kvart men jag tog snooze om och om igen..tills slut så var klockan 7.02 min buss går 07.05 så jag sprang och satte på mig kläder och ta med ett äpple som jag åt medans jag halvsprang upp mot bussen men jag hann;D WOHO! Sen blev det skolan vi hade lite nutidsfrågor ,för om våran skola fick mest rätt så skulle vi få åka med till nobell-middagen ;D Men det var VÄLDIGT svåra frågor..chansa jätte mkt! Sen hade vi rast och jag kom försent 3 min till kemin, inte bra tror jag har typ 3 prickar kasnke måste sitta kvar imorn :O Hoppas inte det ska ju va med irya och Plugga så mkt det går ! Har prov på torsdag :'( det är banne mig prov hela tiden har också matteprov imorn :/ hoppas jag iallafall får typ G :R Då blir jag lycklig.

Och just nu har jag ingen kamera alltså inga nya bilder.. det kommer ikväll!
Men just nu lyssnar jag på denna fantastiska låt ME LOVE!




Puss hejj // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0