Torsdag!

Hejj alla!

Idag  hade jag skola tills kl halvfyra ,jobbigt -_-! Sen sprang jag ut i regnet där mamma hämta mig! Vi körde till lägenheten och bar in en massa grejjer ,det börjar likna nått nu ;D Inte  så lånt kvar nu så på lördag blir det att städa och plocka ihop alla tusen saker i mitt rum!Och förhopningsvis sätta i löshår :D LÄNGTAR :D hihi!
Anyway..Sen när vi plockat i lägenheten så  gick jag mamma och Billy boy till stan,det tar liksom 3 min till mitt i city ;D  Köpte byxor lr fick byxor.Hade verkligen byxbrist hade liksom morsans byxor idag och o ja dom var lite förstora.Så  fick jag en t-shirt också bild kommer! Här kommer lite bilder på lägenheten fast på bilderna är det inte fixat så mycket som det är nu.

                
                            Hall!



                     Kök!


                              Vardagsrum!;)



Mer bilder kommer sen när vi flyttar in och allt är klart ;D


Puss hejj // Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0