1/2 :))

Hejj alla!
Blir inte så mkt bloggande nu för jag har mkt läxor som sagt
:/


Har tyska , engelska ,svenska och so prov. Sen engelska prov nästa vecka ''suck''.
Men iallafal så blev det ju matte och No sen. Sen blev att ta följe med Nisse och Gurra en bit. Sen bar det åt hemmåt. Just nu lyssnar jag på flyleaf och så :)

Vakna imorse med ett hår som ett troll. Trodde det skulle få bli att gå med bulle men med lite vatten och borste så blev det helt okej, eller vad tycker ni ? :)


Haha men så blir det att åka till stan imorn :D ska antagligen köpa/få dess byxor :D







Samma byxor bara olika färg , vet bara inte vilken färg.. svårt !
Vilken tycker ni var snyggast ? ;D

Nu ska jag plugga :( haha


Kommentarer
Postat av: Fanny

Söt blogg. <3

2010-02-02 @ 16:57:24
URL: http://fannyss.webblogg.se/
Postat av: Cassandra

SV: Tack! Det är väl bara bra, sj?

2010-02-02 @ 20:21:52
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0