att gå 1,5 mil=hemskt!

Hej alla, blev hundpromenad idag.Asså seriöst det var HEMSKT! Jag frös och frös och frös och frös asså det var ISKAALLT! brr..Vi gick 1.5 mil hundarna orka faktiskt gå hela vägen men vi bärde dom för vi tyckte dom såg kalla ut :)
Men sen blev det att gå in på skolan med hundarna och smälte lite men då var vi tvungna att gå ut för hundarna fick inte va där inte tydligen.Så blev det hem till Irya och sitta vid datorn.Så skulle vi egentligen träffa Carl och Emil men vi hann inte..synd :/ Men så blev det att gå till stan och riya köpte läppglans och jag köpte chips.Men så blev det hem och plugga och nu sitter vi och kollar på Mtv och Irya sätter på sina lösnaglar jättesnygga ska också köpa såna nån gång när jag har pengar ;)
Men nu måste vi snart äta när Irya blir klar :)


Kommentarer
Postat av: Bella

åh vilken söt hund!

2010-02-13 @ 01:25:24
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0