bara för att jag har lite tråkigt så ..

..så ska jag hissa och dissa för det tycker jag är kul:D

*rosa
Rosa är helt enkelt en fin färg:D
*Twilight
Filmerna är BÄST.Och bättre eftersom emmet är med ..hih!
*musik
Musik gör mig glad (om jag inte är deprimerad och lyssnar på rock haha!)
*Shopping
Shoping gör mig alltid glad,  om jag har pengar då :)



*trasiga mobiler
har ju min lila nu igen eftersom min nyaste gick sönder,  det är nog meningen att dom ska gå sönder.Så att man är tvungen att köpa ny.
*Kallt
Jag HATAR kyla.Jag gillar när det är kallt när jag ska sova, men inatt var det verkligen överkallt! Jag var tvungen att sova  i luvtröja och sockor.
*Felklipp
Jag satt och prata och det med tina och eronda och Alisha.Frisörer som klipper mig fel. Det har hänt oss alla.Vi alla har gråtit för att dom klippt fel:s
*skolmaten
Jag och många mer har hittat hår i maten.Och den är nästan aldrig god :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0