Dålig på att uppdatera ..


Hej alla har vart lite dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Men har iallafall fått min kamera nu :)
ni kan ju igga bilden ..
Men iallafall blev awake igår med Irya det var väll sådär. Sen blev det hem och sova..
Vakna sen idag vid ca 10 eller nåt av att telefonen ringde så somna jag om sen så ringde den igen halvtolv så sov jag till tolv och sen kolla jag på twilight :)
Nu sitter jag här och vet inte riktigt när jag ska ta en buss hem till mamma än..hoppas på att kanske kunna sätta i löshåret, det r jätte tunt nu.

skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: axel

snygg blogg du har :D



kolla gärna in min om du har lite fritid över ;)

2010-02-13 @ 21:42:12
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0