Disney on ice!

Hejj allihopa blev dinsey on ice idag då. Själv hade jag ingen aning om att det var idag. Mormor ringde mig ca tjugo i ett eller nått sånt och sa att hon skulle hämta mig. jag bara Varför vadå hämta?
Hon bara  Men det är ju dinsey on ice idag. Jo jag trodde det var typ nästa vecka men tydligen var det idag. Var där med mormor,Karin,Ville och Leon och Cissi :) Det var faktiskt riktigt bra!
Lite bilder kommer här..




det blev inte så bra bilder eftersom dom rörde sig så snabbt :p






Så kan det va :)
 Annars nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavinge och kollar lite bloggar. Typ dör av hunger. Åt ett päron till lunch :P .
Kankse inte så bra ..skriver mer sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0