Everything was great,until that shit happend..

Tjoho alla :)
idag fick jag en liten ''flashback'' för jag trodde jag hade kommit på vart jag lagt en sladd jag behöver(ska sälja mitt nintendo men hittar inte sladden-.-) Men iallafall så kolla jag där , fasst den var inte där haha. Men det var ett spel där jag ska sälja också.
Sen hittade jag mitt rosa läppstift,och en svart keps haha!Och Billy boys URSÖTA militär t-shirt :D


LOL på bilden men tänkte bara visa kepsen och läppstiftet ;)
Annars idag så har jag vart jättetrött.
Fick se mitt so prov fick G blev lite glad fast om man kollar på resultatet så ser det dåligt ut..
17,5 av 35
Fasst vi hade 2 prov ett lättare där fick jag
13 av 15
fast det roliga med det provet var att man skulle kryssa i a,b eller c ,nästan alla var c haha.När vi satt i klassrummet jätte många bara *** va många c det är xD. Så då fattar man ju att man inte är helt ute och cyklar. Men annars så har jag kollat på family guy och one tree hill :)

Seriöst Family guy är kul :D


Kommentarer
Postat av: Kc

Okiie måste se deras webbshop någongong ^^,<333

2010-02-17 @ 19:19:32
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0