Fäärjestad imorn ?

Blir antagligen hockey imorn :)
KUl! fast jag hatar hockey .. men ändå :D

Lärde mig en sång när jag var liten om fbk ,

 

''Hej hå,hej hå vi hatar fbk..ett jävla gäng med noll poäng, hej hå hej hå hej hå hej hå! :D''

HAHA humor jag har! Sitter iallafall med Alisha nu vi har sett på film och fikat. Sen blire väll att dusha med mitt nya shampoo :D:D

 

och för dom som undrar så är jag kär på nytt !! :D:D i...

 

 

emmet cullen <3333

han i new moon o twilight ..ja ni fattar ;)

jaja hihi :-)

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer *

sv;

nej det var den inte :)

men man fick sådär damp på barna :D

2010-02-01 @ 22:30:12
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0