Fredag kväll :-)



Bjuder på denna bild ;)

Men iallafall just nu så sitter jag och lyssnar på musik och skriver dagbok :) jag har en jättesöt dagbok som jag fått av min farfar och Noela :)



jag tycker den är jättesöt :D Skriver typ ner sånt jag tycker och tänker :)
jaao , sitter ju och lyssnar på spotify och så kom låten capri av colbie caillat upp. Då tänkte jag att den skulle var kul att sjunga på ett dop. Om man kunde den på gitarr och sjunga den. Har sjungit en gång på ett dop. På Naemis dop. Sjöng med Nomi. Vi sjöng ''Mitt lilla barn''För kärlekens skull'' . Det var kul ! Fast om man ska sjunga låten capri så får man nog sjunga på et barns dop med ett barn som heter så ? eller så byter man ut namnet till det barnet heter ? ;D


Låten ''capri'

 

P.s Jag tycker Kissie är jättesöt osminkad :D


Kommentarer
Postat av: erikskane@bdb

duvet.. jag ska åsså skaffe en blogg:D för det e fränt:d

2010-02-05 @ 23:43:53
Postat av: erikskane@bdb

jag ska åsså börja blogga:D

2010-02-05 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0